Saturday, March 21, 2009

VÅREN E PÅ G.

Ett av gårdagens ryck resulterade i att jag gav mig på att klippa min dotter rejält. Hon ville ha lika kort hår som sin pappa, men det tyckte jag var lite i att ta i så jag beslutade mig för att snabbt ge henne en kort page. För er som inte vet så hade hon ganska långt hår och en kort page blev mycket hår på golvet. Då jag hade bråttom för vi skulle på kalas till Mormor så bara klippte jag ;-) Inte så smart. Hon blev väldigt söt i längden men OJJJJ vad ojämt. Fick akut ringa till skult och få en akuttid tills imorgon så får de jämna till det. Bildbevis kommer efter frisörbesöket. Hon har lovat att sitta still vilket j´hon aldrig gör hemma när jag klipper henne, ska bli skönt att få en finklippt plutta, även om hon e söt när hon ser ut som nått man hittat i rännstenen också. :-)

Idag förutom frisörbesöket så blir det att rusa in och köpa en ny mjölk skummare då min gammla lagt av VA!!! Så kan den väl inte göra, vemm kan dricka myskaffe i soffan på morgonen utan skummad mjölk och en dust kanel på. Jag känner mig som en lyxlirare, men det är ju bara sååå gott.
Sen så ska vi köpa lite vår blommor att plantera i de vintriga krukorna utanför ytter dörren så det blir lite vårigt. Igår såg jag att mina gamla påskliljor från förra året som jag gömde i gräsmattan i ett hörn började titta upp och då kände jag att våren e på G. HÄRLIGT!!! Måst även klippa mitt äppleträd, men vet inte hur man ska göra. Kanske ska kolla upp det lite innan jag börjar klippa :-)

KRAM PÅ ER

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List