Tuesday, March 10, 2009

idag..

Har vi haft utvecklingssamtal för vår lilla flicka, man blir ju bara så stolt när man sitter där och de berättar allt om henne och om hur duktig hon e osv. Detta får ju alla höra, men man känner sig så lycklig liksom. Hon har blivit stor vår lillfis. :-)

Igår hade jag en kollega här hemma som säljer Me and I kläder och de är ju bara sååå fina, så det blev som vanligt lite för dyrt, men men. Jag hade lätt kunnat handla 10 plagg till, men man får hålla band på sig själv ibland. Även om jag har lite svårt för det.

Sen har jag röjt i gästrummet lite idag så att man har möjlighet att ta sig in i rummet. Måste fundera lite på det rummet så att vi kan utnyttja det lite mer än vad vi gör. Sen så ska jag mäta lite i kontorshörnan vi har och beställa en högblank vit köksbänk och göra det till ett skrivbord sen några skåp man kan ha på väggen ovanför med alla pärmar och papper och allt annat man behöver så att det inte alltid ser så rörigt ut. Nu vill jag att allt ska vara snyggt och praktiskt och minimalistiskt, men inte så lätt med barn alltid som jämnt rör till det.

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List