Wednesday, March 4, 2009

Skruv i tån.. UGG

AjAj!!!
Håller på att skruva ihop två byråer som ska in i Ebbas rum. Så klart så ligger en del ner med stora skruvar upp och smarta jag går rakt på en skruv som går genom strumpan och sliter upp min stortå :-( Aj aj.. Snabbt på ett gult plåster med gröna larver, Dottern blev mäkta imponerad och nog lite avundsjuk att inte hon fick nått. Slutresultatet kommer nog bli fint. Kommer bilder när jag e klar.

I dag har jag varit inne och jobbat en extra tur. Det var riktigt roligt att jobba idag. 2 snitt han jag vara med på :-) Alltid roligt när det går bra. Men nu e jag trött. Ska bara skruva ihop 6 lådor också innan jag får gå och lägga mig. Jobbar dock natt imorgon så jag kan vara uppe länge då jag får sova imorgon på dagen så jag orkar jobba.

Varför fyller Alla år i Mars??? Denna helgen är det kalas Fre, Lör och Söndag. Nästa helg är det kalas/Fest Lördag och Söndag. Suckar och pustar...

Nä. Tillbaka till allt skruvande..

PUSS OCH KRAM

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List