Tuesday, March 24, 2009

2:a steget i mitt nya hälsosamma liv!!

MOTION!!!
Sitter nu med löparkläderna på mig. Nya, men har legat oandvända i lådan sedan September tror jag. Måste nog köpa nya. De är kanske omoderna nu. Jag måste, måste komma igång. Tror det hade hjälpt mig att bli en piggare Marita och om jag nu ska börja plugga efter sommaren så kan jag ju inte sitta och somna på lektionerna ;-)
Vad väntar jag på??? Jo, pulsmätaren e redan på, men visar helt för hög vilopuls... Nu sitter jag och försöker lugna mig innan jag ska ge mig ut. Varför har jag en så hör puls? Har legat en lång stund på mellan 100-112. Det ska man ju inte ha innan man börjar träna utan efter. Helt plötsligt efter en stund hoppade den ner på 60 för att sekunderna efter rusa upp till 110 igen. Håller jag på att få hjärtsvikt?? Har jag nån infektion på G som jag inte känner. Kanske inte ska ge mig ut ändå, tänk om jag inte tar mig hem... Hemska tanke... Jag som skulle vara lite effektiv och springa och sen storstäda ena badrummet innan vi har systermöte på Jobbet. Får nog koppla upp mig på ett EKG på jobb så jag vet om jag lever eller inte.
Skriver sen hur många mil jag sprang :-)

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List