Wednesday, March 18, 2009

Idag.

Vaknade av att Ebba och Fredrik typ stormar in i sovrummet. Ebba tänder lampan för hon tycker att det är mörkt och fredrik frågar direkt vad vill du äta?? Lätt att vakna på 1 sekund med en lampa i huvudet och nån som vill veta vad vi ska äta på 1 sekund.... Hallå Hade jag gjort så mot nån 7 på morgonen så hade jag fått sura svar och en bok i huvudet, eller?????

Idag är det dax för ännu ett extrapass på jobb. Det är extremt mycket att göra nu och barnen e många och de är ganska sjuka :-( Tider går väldigt fort vilket är tur för man hinner knappt känna att man e trött. När man sen e på väg att gå hem och när nästa pass ska gå på så känner man hur trött och utmattad man är.

I Söndags hade jag kalas och fick många fina presenter. Tack alla för att ni uppvaktade mig så, Allt var bra och passar mig perfekt. I Lördags så var vi på 30 års fest hos Cathy och Johan och såg för första gången deras hus, sååå fint de bor och vi hade en jätte trevlig kväll och fick äntligen träffa en massa gamla vänner som man alltid e så dålig på att träffa.

Vet ni.... Just nu e jag sugen på ett par nya snygga bruna stövlar (inte mörk bruna utan lite ljusare) och en grymt snygg kjol och ett par nya jeans till det. Kanske ska ut på en shopping runda snart och unna mig lite extra efter alla extra pass man tagit. Behöver även en ny fond tapet som vi tänker sätta svägerskan på att sätta upp. En ny soffa vill jag ju också ha, men säg ingenting till Fredrik för han tycker att det är onödigt.

PUSS

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List