Sunday, March 1, 2009

idag..

Under tiden som jag sovit i dag har min söte sambo skruvat ner 2 garderober i Ebbas rum och monterat upp dem i rummet bredvid i stället. Hon kommer få mycket luftigare och fina rum nu att leka i. Ebba har varit hos sin Mormor och lekt.

Jag é uppåt :-o vågen visade minus 3,4 kl :-) Härligt. Bara att kämpa på ett tag till. Ska komma under 60 kilo och stanna där. Skulle jag komma över 60 igen så slå på mig.... Det som förvånar mig är att det har varit överförväntan lätt. De första dagarna var jobbiga, trött och sur var jag och hade huvudvärk, men nu känner jag migg pigg och glad. Visst, jag kanske inte hade orkat springa ett par mil, men det har jag ju aldrig gjort :-O

Mitt nästa projekt efter Ebbas rum blivit tillfixat är att fixa till det andra allrummet vi har där uppe. Håller på att fundera lite på det... Har vissa ideér men vet inte exakt hur jag vill ha det.

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List