Monday, March 2, 2009

Kvällens Bio!!


Idag har jag och Fredrik varit och sett Män som hatar Kvinnor!
Den var faktiskt jätte bra, trodde inte jag skulle tycka det då jag läst boken och ofta då blir besviken på filmerna. Men det var mysigt att vara iväg och få synda lite i bantningen med lite popcorn ;-) Nya tag imorgon...
Har jobbat i natt och gick upp vid 14 för att köra till Malmö på återbesök till läkaren som opererade mig i bihålan den 6/2. Allt såg jätte bra ut och jag hoppas nu att jag slipper vara sjuk mer i den. Liksom trött p ådet nu. Nu vill jag vara frisk och vara full med energi..
Körde sen hem och hämtade Ebba på dagis i den stora barngruppen som hon nu har börjat i. Hon var så stolt att hon fick vara där inne hos dem och ville inte följa med hem först, men när jag sa att Mormor skulle komma hem och passa henne när vi gick på bio så fick hon bråttom. Mormor vill hon ju inte missa.
Kram och God Natt!!!

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List