Friday, March 20, 2009

Dax för kaffe nr 2!!

Älskar min nespresso och igår var jag och hämtade 150 nya kapslar, så nu kan jag vara lugn för nu bör de ju räcka i 1 vecka eller 2 :-)

Jag e ledig i dag vilket e enormt skönt efter en intensiv period på jobb med flera extra pass och extremt mycket att göra på avdelningen som är full med barn och att det är en IVA avdelning man jobbar på har man verkligen fått känna på denna perioden. Ska vara ledig tills på Söndag och hoppas att jag hinner vila upp mig tills dess. Igår när jag körde hem från jobb var jag så utmattat att när jag såg att en cyklist blivit påkörd av en bil i lund suckade jag högt. Men syrra som man är och ALLTID redo så körde jag bilen åt sidan och tänkte gå ut och göra min plikt, men vem blev inte gladare än jag när jag såg att både ambulansen och brandbilden kom och stannade just när jag öppnade bildörren, så jag kunde med gott samvete stänga dörren och köra vidare hem till sängen som skrek högt efter mig.. Hoppas det gick bra för damen som blev på körd.

Snart Kommer Veronica hit med Thea och Vilgot, de ska äta lunch här och barnen eller i alla fall Ebba och Thea ska få leka, sen bär det iväg till Malmö för att köpa present till Mamma som fyller år idag och ska ha middag ikväll.

KRAM

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List