Friday, February 27, 2009

Hmmm, Känns konstigt!!

Jag sitter själv i soffan. Har kört in Fredrik till ett kvällsmöte på hans jobb som oftast slutar på Klasklart. Ebba är hämtad på Dagis av Farfar så henne har jag inte sett sen jag lämnade henne som en grön liten tingeling till dagiset´s disco i morse. Hon var ju bara såååå söt. Men nu sitter jag här själ och har typ 3 timmar för mig själv innan det bär i väg till Jobb. Underlig känsla..

Vågen tickar neråt, men vet ju innerst inne att det mest är vatten men man både ser det och känner det på kläderna. Känns härligt. Hoppas jag orkar hålla ut ett tag till.. Jag brukar ju vara en av dem på jobb som ALLTID har en godis påse liggandes nånstans. Snart kanske kollegorna slutar komma in på min sal för där finns ju ändå inget gott ;-) Hoppas på att kunna bryta mitt socker sug. Men Hur är det med Turkisk Peppar... Det bara måste jag få fortsätta att äta, e liksom en del av mig på nått sätt. I går såg jag en påse i ett skåp som Fredrik köpte hem en dag när jag var sjuk.. (gulligt) men jag hade ju glömt den. Varför skulle jag hitta den just nu. Man blev ju ganska sugen... men aj aj. Inte smaka. den ligger kvar oöppnad.

Har intagit en utmaning!!! Att jag Måndagen den 9 Mars ska väga mindre än en väninna :-) Det tragiska är att hon är gravid med tvillingar och väger just nu mindre än vad jag gör. (Inte speciellt rättvist eller hur) Men hon borde ju gå upp lite på 1 vecka och 2 helgen och jag ner lite till. Så hoppet är inte ute. JAG SKA KLARA DET!!!!

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List