Wednesday, February 25, 2009

2:a dagen!!

Då var vi på andra dagen av mitt nya liv. Lite svag molande huvudvärk har jag annars så tycker jag att det gå ganska bra. Får se vag jag säger efter att ha lagat mat åt Fredrik och Ebba, eller Fredrik får nog laga det men man känner ju doften och får sitta med och sukta. Får skylla mig själv när jag sitter där mid min kalla soppa. Spännande att se vad vågen visar om ett par dagar. även om jag vet att det mest är vatten som försvinner första veckan så är det ju ändå härligt att se nya lägre siffror på vågen. När en vecka har gått så kommer jag vara snällare mot mig själv och äta riktig kvällsmat och inte bara soppa, men laga nyttiga middagar så mab kan fortsätta slankalinjen ett tag till.

Har precis hämtat en trött, sur och skitig dotter på dagis. Planen att åka & handla fallerade när jag såg hennes humör. Åkte hem & proppade i henne vindruvor i stället och hon blev då lite mysigare att ha och göra med...

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List