Wednesday, February 25, 2009

En Tröttis!!

Nu har jag precis kommit hem från jobb. En seeeg natt var det, inte mycket att göra vilket var skönt i natt då jag började mitt nya gå ner i vikt liv igår, men annars är det ganska tråkigt att ha "lugna" pass på jobb när man valt att jobba på en intensivvårds avdelning. Men men, jag fick snackat av mig med mina kära kollegor i alla fall.

I dag har 1 dag av mitt nya projekt viktminskning börjat och oj... Jag tänker redan på en massa godsaken och har varit inne på en massa matbloggar och kollat vad jag ska laga för gott sen. -JA, nyttigt, men gott. Kanske ska starta en ny blogg till där man lägger upp fina bilder på middagar och nya recept. Det kanske vore nått för att peppa sig själv att laga nyttigt och prova lite nya saken (undra om min dotter Ebba håller med om det... Hon e liksom inte så förtjust i nya saker)

Nä, nu ska jag pussa katten Zenobia och sen gå och lägga mig...

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List