Thursday, February 26, 2009

3:e dagen!!



Free Glitter Images



Då är jag på min tredje viktminsknings dag. 3 dagen på mitt nya liv ;-)
Fortfarande lite matt och trött men förvånadsvärt inte så extremt hungrig, längtar dock tills jag ska börja laga mina goda middagar igen och jag lovar att jag ska berätta exakt hur mumsigt det är. Börjar bli lite lite trött på soppa nu :-O

Ebba har varit lite bråkig i natt och väckt oss flera gånger. Så i dag e straffet.... INGEN BOLLIBOMPA!!! Hårda straff när man är 2½. Precis som om man sagt till Fredrik.. Ingen Ben & Jerry glass någonsin mer :-)

I eftermiddag blir det nog en tur till IKEA. Behöver ett nytt hallskåp och en liten pall till lillfröken som jämnt ska hjälpa till i köket och puttat våra stolar fram och tillbaka.

KRAMIZAR

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List