Wednesday, April 22, 2009

Oj Oj.. Börjar bli en dålig bloggare.

Det var ett tag sedan jag skrev nått nu, tiden går i en rasande fart. Har varit mer på jobb ett tag än hemma känns det som, men nu börjar det nog lugna ner sig lite igen. Mååånga extra pass blev det i sommar, jobbigt men gött när lönekuvertet dimper ner i brevlådan.

Ja, det här med diet, viktminskninga och motion. Viktminskningen har stått stilla och dieten består av vanlig middag och lite godis och glass då och då. Motionen försöker jag med. Mitt mål e att springa 2 gånger i veckan och utöka längden och farten efter hand. Nu springer jag mellan 3,5-4 km. Mitt mål e 5-7 km, men det får komma när det kommer. E bara sååå nöjd att jag bara får på mig joggingkläderna. Måste köpa en ny MP3:a. Köpte ju en bra och fin på Gran Canaria, men var den bra??? NOT. Fungerar inte alls :-(

I natt ska jag jobba och har 2 nätter framför mig, känns inte sååå farligt men hade ju hellre varit hemma.

Vår trädgård börjar bli fin nu. Nytvättat och nyoljat trädäck (Tack Älskling, du é en klippa) Senn har vi en massa ny planterade och uppgrävda och omflyttade växter. Kan ju inte riktigt bestämma hur jag vill ha det. Sugen på två snygga konstrotting fåtöljer, men de e ju super dyra och känns inte så motiverat att köpa det just nu när det e så mycket annat man vill ha. Får hitta nått annat alternativ till de fåtöljerna. Måste ju ha ny tapet och gärna ett nytt skriv bord och sen lite skjutdörrar till hallen :-)

Kram Kram på er!!!!!!

Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List