Sunday, April 5, 2009

Fixardag!!







Idag har vi haft en lite röjar dag. Tömde förrådeet på en massa skräp och körde till tippen. Åkte sen och handlade mat och en studsmatta till Ebba. Så klart hade de inte den i den leksaksaffären vi var i så vi fick köra in till Malmö för att köpa den, men vad gör man inte för att få en glad hoppande flicka. Sen hem och Fredrik och Ebba var ute i det kalla och monterade i hop den medans jag skruvade ihop ett gammalt skrivbord och satte in i vårt gästrum och satte symaskinen på det. Sen var det bara att börja sätta in ny dragkedja i den och symaskinnen glödde. Sen kom solen och jag vågade mig ut igen. Fick ett par härliga timmar på altanen i eftermiddags med Ebba hoppandes på studsmattan förutom en liten stund när hon var inne hos grannkillen Albin och lekte söt. Sen var det fram med grillen igen. Idag var det lyxigt enligt Fredrik för då åkte korvarna fram ;-) En bra helg har vi haft och imorgon så ska jag och Ebba bara vara hemma och mysa. Kanske köpa en ny cykel till mig.






Marita

free counters räknare
besöksräknare
Anpassad sökning

My Blog List